خرابی یا از کار افتادن جاروبرقی میتواند بسیار سخا و دشوار باشد ، امروزه کمتر کسی هست که از این وسیله در منزل خود استفاده نکند ، اما در زمان خرابی جاروبرقی حتما باید به تعمیرگاه مجاز جاروبرقی مراجعه کرد .

 
ما در این مقاله سعی داریم تعمیرگاه مجاز سرویس برتر و نحوه خدمات این تعمیرگاه را به شما معرفی کنیم .
 

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی در تهران 

یکی از خدمات ویژه و پر طرفدار سرویس برتر تعمیر جاروبرقی میباشد ، این شرکت از سال 1384 تا به امروز در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت میکند و تا به امروز هزاران جاروبرقی را تعمیر و سرویس کرده است .
 
رعایت اصول تعمیر و سرویس ، استفاده از قطعات اورجینال ، گارانتی پس از تعمیر و ارائه فاکتور از تفاوت های بزرگ و اصلی تعمیرگاه مجاز جاروبرقی میباشد .

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی در منزل

مهم نیست جاروبرقی شما چه برندی میباشد ، اگر دوس دارید تعمیرگاه مجاز جاروبرقی را در منزل خود داشته باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا به سرغت کارشناس مربوطه به محل شما اعزام شود .
 
تمامی کارشناسان این مجوعه با قطعات و ابزار های لازم در محل شما حاضر میشوند تا در همان مراجعه اول بتوانند مشکل دستگاه شما را برطرق کنند .
 
شما میتوانید به مراحل سرویس و تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود نظارت کامل و جامع داشته باشد ، همچنین میتوانید قطعات معیوب جاروبرقی خود را تعمیرکاران ما تحویل بگیرید. 

تعمیر جاروبرقی جقدر گارانتی دارد 

ما با استناد به کیفیت قطعات و تخصص تعمیرکاران خود تمامی خدمات و قطعات را بمدن 365 روز یا 1 سال ضمانت و پشتیبانی میکنیم 
اصول شرکت ما طوری ایجاد میکتد که یک دستگاه پس از تعمیر حداقل 5 سال نیاز مجددی به تعمیر نداشنته باشد و مشکل دوبار پیش نیاید 
 
 

چگونه با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تماس بگیریم ؟

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت سرویس برتر یا تماس با یکی از مراکز زیر درخواست سرویس ، تعمیر یا تامین قطعات را با ما در میان بگذارید 

 
44749366     88201350     77975075    66501261 
 
این شمار ها مختص به شهر تهران میباشد و برای تماس گرفتن کد 021 الزامی میباشد .